Forretningsvekst krever hardt arbeid, ambisjoner og kompetanse. Mens du fokuserer på dine mål, trenger du derfor en betalingspartner du kan stole på.
Som en liten bedrift er det å velge en betalingspartner en av de viktigste beslutningene du tar. Vi arbeider med tusenvis av virksomheter i hele Europa.
Vi håndterer betalinger for store bedrifter i global målestokk, og betjener over 1,3 millioner kunder i over 30 land. Årlig håndterer vi mer enn 5,6 milliarder transaksjoner.
Kundene vil ha en betalingsleverandør som setter service, pålitelighet og sikkerhet først. Vi gjør det enkelt å bytte, og sikrer at kundene dine alltid kan betale når som helst og hvordan de vil.
Gjør det enkelt for kundene dine å betale slik de ønsker. Vi sørger for smidig håndtering av transaksjoner, og bygger betalingsløsninger som kan vokse i takt med deg og din bedrift.
Elavon Connect vårt online rapporteringsverktøy er designet for å hjelpe brukersteder til å ta beslutninger på vegne av bedriften
Vi samarbeider med banker, finansinstitusjoner, ISO’er, programvareleverandører og betalingsportaler over hele verden.. Lær mer her.
Over 1700 finansinstitusjoner over hele verden samarbeider med Elavon for å levere raske, pålitelige betalingsløsninger som kundene stoler på. Lær mer her.
Vi har samarbeidet med ISO-partnere i over 15 år, og leverer betalingsløsningene kundene trenger i et variert kommersielt landskap. Les mer her.
Våre integrerte betalingsløsninger gir våre partnere et konkurransefortrinn i et fartsfylt landskap. Utforsk vår fleksible IPS her.
Tiltrekke nye og behold eksisterende kunder gjennom enkle betalingsløsninger. Utforsk Elavons tilbud om henvisningspartnere.
U.S. Bank Europe DAC (heretter «Elavon», handelsnavnet vårt) er fokusert på å tilby en kontinuerlig tilfredsstillende kundeopplevelse. Hvis du imidlertid føler at vi ikke har oppfylt forventningene dine, vil vi gjerne få vite om det.
Som et resultat av tilbakemeldingen din, er vi i en bedre posisjon til å gjøre forbedringer i tjenestene vi tilbyr kundene våre.
Klageprosessen vår er utformet for å oppmuntre til rask og effektiv løsning av problemet ditt ved første kontakt.
Vi tar sikte på å håndtere eventuelle spørsmål eller bekymringer du måtte ha så raskt som mulig.
Hjelp oss med å gi deg et raskt og nøyaktig svar ved å følge punktene beskrevet nedenfor:
En klage kan sendes inn til Elavon via brev, e-post, eller muntlig (du kan finne landspesifikk kontaktinformasjon under «prosess for kundeløsning»).
Hvis du skriver til oss, merk alle klager med: «Klage: brukerstedsnummer», f.eks. «Klage: MID nr. 100000001» og oppgi kopier av eventuelle dokumenter som har relevans for klagen (dvs. fakturaer, kostnader, tidligere korrespondanse).
Merk at det er kostnadsfritt å åpne en klage hos Elavon.
Send en e-post til complaints@elavon.com.
Ring vår kundeservice: (+47) 24 15 99 19. Samtalene belastes til standardpriser.
Skriv til oss på: US Bank Europe DAC, Norway Branch, Postboks 354 Skøyen, 0213 Oslo, Norge.
Målet vårt er å løse bekymringene dine og svare deg så raskt som mulig, og senest 15 virkedager etter at vi først mottok klagen.
Hvis vi av årsaker utenfor vår kontroll ikke kan sende vårt endelig svar innen 15 virkedager, vil vi sende deg en skriftlig oppdatering, hvor vi tydelig forklarer årsaken til forsinkelsen, og hvor det blir gitt en ny frist innen når du kan forvente å høre fra oss.
Denne fristen vil ikke være lenger enn 35 virkedager fra da vi først mottok klagen din.
Hvis du ikke er fornøyd med det endelige svaret ber vi deg ta kontakt igjen, da vi gjerne vil høre tilbakemeldingen din, og om mulig, for å kunne løse saken på en mer tilfredsstillende måte.
Alternativt kan du kontakte Finansklagenemnda (FinKN), og vi vil gi deg kontaktopplysningene.
Finansklagenemnda er en gratis, uavhengig tjeneste som bistår med å løse klager mellom kunder og en bank eller betalingsleverandør.
Vær oppmerksom på at Finansklagenemnda kun vil bli involvert etter at vi har hatt mulighet til å undersøke klagen fullstendig og gi deg et endelig svar.
Kontaktinformasjonen til Finansklagenemnda er:
Finansklagenemnda
Pb. 53 Skøyen
0212 Oslo
Telefon: +47 23 13 19 60
E-post: post@finkn.no
Nettside: www.finkn.no